Set





 

Förlåt för de dåliga bilder. Men det är ett härligt set jag har gjort idag tycker jag:). Rosa krackerlerade (rätt stavat?) glas pärlor trädda på wire tråd. Låsen är av pläterade silver. Armbandet har 5 pärlor och ca 19 cm och halsbandet har 7 pärlor och är ca 45 cm. Örhängen är 3 cm. Färgen på pärlorna är inte så ljusa, de är nästan som prinsessrosa egentligen:). Hela setet kostar 150 kronor. Någon är är intresserad av hela setet eller bara en? Kommentera gärna till mig:).

Set







Jag gjorde en söt set. Hängena är av emalj och ser likadant ut på båda sidor. Halsbandet är kort med en tunn kedja som är silverpläterade. Örstickare är hjärtformade och är också silverpläterade.

Jag tog en foto med en krona med så ni kan se hur stora hjärtan är. Det brukar vara lite svårt att se framför sig hur stora smycken är när man skriver upp storlek kanske.


De kostar 50 Kronor per styck.



Hur beställer jag?

Hej

Hoppas ni har haft en mysig tittrunda:).

Ni som vill beställa något av mina smycken lämnar en kommentar med mailadress under inlägget med det smycke ni vill ha och skriv ner er adress. Jag mailar tillbaka med mitt kontonummer. När jag har sett att ni har betalt så skickar jag smycket fraktfritt, om det är inom Sverige, i en så kallat bubbelpåse för att skydda smycket.

Set

Nu har man pysslat lite igen.





Allt är silverpläterat. Halsbandet är 90 cm lång och armbandet är 19 cm.

De kostar 50 kronor per st. Ni som vill köpa kan lämna mailadress, bara jag ser adressen.

Örhängen

Min paket kom idag:).

                                 

Jag lyckas aldrig ta fina kort.hm. Örhängena ser finare ut än på bilden. Allt på silverpläterat, som jag brukar ha i mina smycken. Silverkulorna har fina mönster och är 8 mm. Glaspärlorna är vaxade i silverfärg, åttakantiga och är 10 mm. Tillsammans med örkrokarna är de ca 5 cm långa.

Priset för örhängena är 50 kronor. Om ni är intresserade kan ni lämna en kommentar här. Tack:).


Set



Örhängen är ca 6 cm långa. Vita glaspärlorna är 10 mm och ljuslila åttkantiga vaxpärlorna är 14 mm. Allt är silverpläterade.



Det var jätte svårt att ta en bra bild utan att stålplattan bländande. Hoppas den duger:). Det är samma pärlor som örhängena. Den här hänge har en klolås som man kan hänga på tunna halsband. Allt är silverpläterade utom stålplattan. Den är ca 9 cm lång.

Smyckena kostar 50 kronor per st. Lämna en kommentar om ni är intresserade men ni får gärna lämna kommentarer om vad ni tycker om smyckena. Jag behöver veta vad man tycker:).


Hello Kitty

Nu har man pysslat:).



Jättesöta örhängen i emalj. Delarna är silverpläterade. Örhängen kostar 50 kr och det är fraktfritt. De som är intresserade kan lämna en kommentar med mailadress, bara jag ser mailadressen.



Här kan ni se storleken.

Hello Kitty



Svårt att välja bland 20 bilder och så bländande det så mycket:). Halsbandet är en betällning till en väns söta yrhätta:).

Halsbandet är ca 41 cm lång, brun läderimitation med klolås i silverfärg.  Välj mellan de 2 hängen:). Är halsbandet lagom lång?

Det kostar 50 kronor och det är fraktfritt.


Halsbandet med enbart ansiktet med blå rosett är såld till söta Tilde på 3 år. Hoppas hon blir nöjd:).


Hello Kitty



2 ursöta Hello Kitty hängen i antikmetall. De är 26 gånger 16 mm stora. Med örkrokarna är de ca 4 cm långa. De kostar 50 kronor.

Örhängen

Söta Tingeling.

Tingeling är i metall och krokarna är silverfärgade. Hängena är ca 4 cm långa. De kostar 50 kronor. Ni som vill köpa kan lämna en kommentar med mailadress. Det är bara jag som ser mailadressen.




Kort halsband



Vackert band av gummi som är överdragen med flock för att kännas och se ut som sammet, Längd ca 45 cm och kedja på ca 4cm.




Vacker blomma med strass, silverfärgad. Storlek ca 22mm.

Det vackra halsbandet säljs för 60 kronor. Ni som vill köpa kan lämna mail. Bara jsg ser mailadressen. 

 

Lång halsband



90 cm lång halsband med silverfärgade ringar och länkar. Färgen stämmer inte på bilderna, de är mörklila och är 8 mm. Jag länkade fast en klolås så man kan öppna låset för att lättare vira ett par varv runt halsen eller flera runt handleden.

 



Halsbandet kostar 100 kronor. Fraktfritt inom Sverige. Ni som är intresserade kan lämna en kommentar med mailadress som bara jag ser.


Välkommen till min andra blogg

Nu har jag skapat en blogg om bara smycken. Hoppas ni tycker om det ni ser och kommentera gärna. Jag blir glad över fina kommentarer:).

Nu ska jag bara jobba med att sätta in bilder från den första bloggen.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0