Veckans topplista

 
Veckans tema får mig att tänka på en bokblogg som hade omslagsonsdagar:).
 
Så här skriver Johanna- Idag är det dags att vara lite ytlig och titta på böckernas utsida. Temat är topp fem bokomslag vi gillar, där blått är den dominerande färgen
 
Vad spännande, älskar fina omslag! Det är omslagen som avgör om jag ska köpa boken eller inte.
 
   
 
 
 
 
  
 
 
 
 
13 kommentarer publicerat i
Taggar: Veckans topplista
#1 - - Evelina:

Gillar alla dina omslag!

#2 - - Vargnatts bokhylla:

Björnstad är ju underbar :)

#3 - - Marie:

I djupt vatten har jag inte läst men jag vill.

#4 - - Maddesbokblogg:

I djupt vatten vill jag gärna läsa!

#5 - - Monika:

I djupt vatten är läcker och läsa den vill jag också :)

#6 - - Lena:

Alla omslagen är superfina. Har inte läst någon men är nyfiken på alla.

#7 - - A ROOM OF MY OWN:

I djupt vatten har jag läst, men jag tror inte att jag läst Flickan under jorden

#8 - - Johannas deckarhörna:

Väldigt fina blå omslag! :)

#9 - - [Anna]:

Björnstad och Flickan under jorden är så snygga!!

#10 - - Annette:

Snygga omslag allihop, och jag gillar Björnstads dåvarande omslag i blått mer än de nya omslagen böckerna fått efter förlagsbytet.

#11 - - Lion%27s%20Library:

Lindsteins böcker är jag sugen på att läsa!

#12 - - Lottens bokblogg:

Väldigt fina omslag! Gillar det på Griffiths bok...

#13 - - Hanneles bokparadis:

jättesnygga omslag!