Veckans topplista

 
Första gången jag är med på Veckans topplista som Johannas deckarhörna har ordnat:). Denna veckan ska vi lista sommarens bästa. 
 
Jag har bara läst 16 böcker på hela sommaren, så det var inte så många att välja mellan. Här är mina fem bästa:).
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Boklysten:

Är nyfiken på alla böckerna i din lista.

#2 - - Evelina:

Yxmannen och Ordbrodösen är jag riktigt nyfiken på att läsa.

#3 - - Lena:

Det är endast Yxmannen som jag läst. Alla de andra lockar också.

#4 - - Sara Pepparkaka:

Ordbrodösen tyckte jag var bra också.

#5 - - Maddes bokblogg:

Ordbrodösen gillade jag också!

#6 - - Marie%2520Eggimann:

Yxmannen står i bokhyllan men Majken minröjare har jag läst.

#7 - - Monika:

Miraklet ska jag försöka läsa snart och Yxmannen köpte jag nu i sommar.

#8 - - A%2520ROOM%2520OF%2520MY%2520OWN:

Yxmannen och ordbrodösen är jag nyfiken på. och Miraklet

#9 - - Marie:

Nu när jag ser dina böcker så börjar jag undra om jag läst Kepler senaste, måste kolla upp detta.

#10 - - [Anna]:

Kaninjägaren måste jag ta tag i och läsa :)

#11 - - Sara:

Ordbrodösen tyckte jag om och både Yxmannen och Miraklet vill jag läsa.

#12 - - Cissi - Bokstunder:

Jag har läst Ordbrodösen (gillade massor), Kaninjägaren (känner mig mättad på Kepler) och Yxmannen (som även är med på min lista). Jag får se om jag läser de andra två längre fram.