En smakebit på Söndag

 

Det är söndag och dags för En smakebit:). 

Jag läser Inland av Arne Dahl och är i mitten av boken. Den är sjukt spännande. 

Inland (inbunden)


När den forne detektiven Sam Berger slår upp ögonen har han ingen aning om var han befinner sig. Allt är vitt, en värld utan tecken. Men så står Molly Blom vid hans sida, och han inser att de två är på flykt undan en rättvisa som slutat vara rättvis.

I den hisnande uppföljaren till succén Utmarker får Sam och Molly ett oväntat uppdrag som rör ett obehagligt fall från det förflutna. Mördaren är sedan länge dömd och fängslad, men är han verkligen skyldig? Bild och text är lånad från Bokus. 

 
11 kommentarer publicerat i
Taggar: En smakebit på söndag
#1 - - Monika:

Jag är väldigt glad i Arne Dahl, men den här serien har jag inte börjat läsa. Än.

#2 - - A ROOM OF MY OWN:

vet att jag läst något av Arne Dahl, men inte någon serie. tack för smakebiten!

#3 - - Boklysten:

Har inte läst något av den här författaren än, men borde nog ta tag i det. Tack för smakbiten!

#4 - - SigridfraEnget:

Utmarker har jag, men jag har inte läst den än... Har sett Arne Dahl på tv, och det är ju rätt spännande. :-)

#5 - - Lena:

Har bara läst en bok av denna författare, men vill läsa mer. Tack för smakbiten.

#6 - - Lottens bokblogg:

Har den här stående oläst och det borde ju åtgärdas!
Tack för smakbiten.

#7 - - Annette:

Jag har sett teveserien baserad på böcker av Arne Dahl. De var verkligen råa, men väldigt spännande. Jag har den här i bokhyllan och vill absolut läsa den. Tack för smakbiten!

#8 - - Åsa:

Fortfarande inte läst något av Arne Dahl, men det verkar ju som riktigt bra böcker. Tack för smakbiten.

#9 - - Evelina:

Har bara läst någon enstaka novell av Dahl, och jag är nyfiken på hans böcker.

#10 - - Bokdamen:

Den här serien är jag nyfiken på. Läst någon del i författarens andra serier, inte fastnat riktigt, men tror att den här serien kan vara något för mig ;) tack för smakbit!

#11 - - Sara:

Jag påbörjade en bok av Arne Dahl en gång men läste aldrig klart den. Det var en bok mitt i en serie och i det fallet kände jag att det hade varit bra att ha bättre koll på karaktärerna och börjat med första boken i stället...