Apelsinhud

En stund efter det förra inlägget gav jag upp att försöka fixa soffan. Jag gick in till duschen istället, skrubbade mig ordentlig så att blodcirkulationen satte fart. Speciellt över rumpan som är full med celluliter.suck. Efteråt smorde jag in mig med riktig fet kräm som jag ångrade.skratt. Jag var kladdig länge!

Det hudläkare kallar för celluliter är inflammation i hudens bind- och fettväv som orsakas av bakterier. http://www.sund.nu/docs/artikel.asp?tem=1&art=364


                   


Usch...inflammation??!

Det är rena djungel med tips därute på nätet så ni får gärna hjälpa mig med lite tips:).
#1 - - Marie:

Ställd...

Jag som trodde att celluliter endast berodde på "fetma" och brist på rörlighet.

Usch..gissa om jag också ska peela, skrubba och promenera som aldrig förr efter att jag läst detta!

Mycket lärorikt att läsa!

PS. Ska ringa doktorn idag!

Hoppas ni får en mysig Valborg!