Söndagens smakbit- De odödligas hunger

Härliga söndag bjuder på en trasig dator:(. Min fina rosa lilla pc har gått i graven så jag lånar min frus mac som jag inte är bekant med men jag gör min bästa. Innan jag gråter vidare ska jag dela av med mig ett stycke ur boken jag läser nu. Bakom den här trevliga utmaningen är den norska bloggare Mari och hon har bara en enda regel- spoilers undanbedes.
 
Jag läser just nu De odödligas hunger som är nummer två i trilogin Edens blod och är på sida 106. Jag tror den är lika spännande som den första som jag sträckläste.
 
 
 
 
12 kommentarer publicerat i
Taggar: En smakebit på söndag
#1 - - Kajsa:

Tack för smakbiten! Ha en fortsatt trevlig söndag.

#2 - - Boklysten:

Nu blir jag ju bara ännu mer nyfiken på de här böckerna! Tack för smakbiten!

#3 - - Marie Eggimann:

Jag är sugen på böckerna och de finns på Storytel men tiden finns inte just nu. Tråkigt med datorn, går den inte att fixa?

Svar: Det har stått "Windows avslutas" i över ett dygn så jag tror inte den vill vara med mera:(.
Nakit

#4 - - Lena:

Den här serien har jag varit sugen på ett tag nu, men jag har inte hunnit börja läsa den ännu. Tack för smakbiten.

#5 - - Lottens bokblogg:

Tack för smakbiten - det lät väldigt obehagligt.

#6 - - Ewa K:

Hu så hemskt. Alldeles för läskigt för mig.

#7 - - Åsa:

Tack för ruskig smakbit. Okänd bok för mig.

#8 - - A ROOM OF MY OWN:

otäckt! usch! tack för smakebiten! känner igen författarnamnet

#9 - - lene:

Takk for smakebiten!

#10 - - Hanneles bokparadis:

Tack för smakbiten!

#11 - - Monika:

Har sett den här författarens namn lite överallt och för varje gång ökar min lust att läsa något av henne :)

#12 - - Nilmas Bokhylla:

Jag har inte kommit längre än första boken och vet inte om jag vill fortsätta heller, haha!