Söndagens smakebit- Den tredje hustrun

Denna söndag är astridterese vikarie för Mari som har den trevliga utmaningen söndagens smakbit. Jag läser nu Den tredje hustrun av Lisa Jewell. Jag är inte så jätte förtjust i den boken som jag var i fågelburen. Men jag tror den kan bli bättre ju mer man läser.
 
 
 
10 kommentarer publicerat i
Taggar: En smakebit på söndag
#1 - - Marie Eggimann:

Tack för smakebiten

Svar: varsågod:).
Nakit

#2 - - astridterese:

Det hørtes ut som en høflig og fin mann :-)

#3 - - Hanneles bokparadis:

Tack för smakbiten!

#4 - - Bokdamen:

Tack för smakbiten! :)

#5 - - Lottens bokblogg:

Tack för smakbiten. Har läst en av henne, kanske dags att prova någon mer...

#6 - - Lena:

Tack för smakbiten. Detta verkar vara en trevlig bok.

#7 - - A ROOM OF MY OWN:

då ska en inte börja med denna om en skulle läsa något av Jewell, verkar det som. tack för smakebiten!

#8 - - Boklysten:

Tack för smakbiten!

#9 - - Monika:

Känner igen författaren, men har inte läst något av henne. Tack för smakbiten!

#10 - - Sara Pepparkaka:

Det var en bok jag inte läst.