Söndagens smakebit- Zack

 
Det blev inte mycket läst i helgen för jag och min fru har shoppat kläder och skor som jag desperat behövde. Jag går inte jätte gärna och handlar att det kan gå månader utan att jag köper en enda plagg och bär på slitna kläder och skor! Nu är jag så nöjd, speciellt med mina nya skor med mjuka och sköna sulor:). Men Zack fick följa med så jag så jag kunde läsa lite mellan bilresorna till olika affärscentrum;). 
 
Jag är på sida 44 och den verkar lovande. Zack är första boken i Herkulesserien och handlar om en 27 årig polis som har gjort en kometkarriär.
 
 
 
 
 
4 kommentarer publicerat i
Taggar: En smakebit på söndag
#1 - - Eva Trillian:

Bra att passa på när man åker bil :)
Den här b oken syns ju lite över allt - jag får nog ta reda på mer om den!
Tack för smakbiten!

#2 - - C.R.M. Nilsson:

Den här är jag lite nyfiken på :-) Tack för smakbiten!

#3 - - Monika:

Jag gillade denna och har precis fått hem andra delen. Hoppas du också gillar Zack :)

#4 - - Linnea:

Den här lyssnade jag på för ett tag sedan. Jag är kräsen när det gäller deckare, men den här tyckte jag var helt. Väldigt annorlunda!