Ovanligt många

Jag har gett upp ovanligt många böcker på kort tid. In i labyrinten av Sigge Eklund har jag haft på listan i ett år och sett fram emot den men efter 20 sidor gav jag upp. Jag läste till och med slutet som var ganska spännande och började om men det hjälpte inte. Jag funderade på om jag hade tappat läslusten men nu läser jag en bok som jag kom in i direkt från första sidan och vill inte ge upp den så jag tror att jag helt enkelt har blivit lite bortskämd och kräver mer. 
 
 
#1 - - Boklysten:

Det blir ju såå ibland - man fastnar helt enkelt inte och har ingen lust med just den boken...

Svar: Det har du rätt i men det har blivit så många på sista tiden.
Nakit

#2 - - Linnea:

Jag tycker att det är bra att du ger upp böcker. Livet är för kort för dåliga böcker.. Jag skulle vilja bli bättre på att göra detsamma.. :)