En liten uppdatering

Jag läser både Alkemistens dotter och Flickan som leker med elden samtidigt just nu och det är inte så smart;). Jag har haft svårt att komma in i Alkemistens dotter, det är mycket jag inte förstår men det har börjat lossna nu efter 70 sidor. Flickan som lekte med elden är så spännande. 
 
 
 
2 låneböcker kvar och jag ser fram emot att läsa båda. Min tålamod prövas nu;). 
 
 
 
#1 - - Lena:

Åh kommer fortfarande ihåg hur bra jag tyckte att Stieg Larssons trilogi var. Jag sträckläste dem en vecka när jag var sjuk.

Svar: En vecka!? Jag är imponerad:). Det hade inte jag fixat så långsamt som jag läser.
Nakit

#2 - - Zelly:

Om du inte har sett filmerna än om Milleniumtrilogin kan jag verkligen rekommendera dem, de är riktigt rikitgt bra. Noomi Rapace gör en helt makalös insats.

Svar: Jag har sett filmerna, så bra!
Nakit