Sammanfattning juli- 13 böcker

13 lästa böcker blev det i juli. Det lyckades jag med bara för jag hade semester i två veckor;). 
 
Carolines arv (pocket) Hämnden bär Prada (e-bok) Inga kelgrisar, inga styvbarn (pocket) Cinder (pocket) Öppnas i händelse av min död (inbunden) Förvandlerskan (inbunden) De vassa tändernas skog (häftad) De dödas strand (häftad) Den mörka staden (häftad) Stad av glas (kartonnage) De användbara (inbunden) Rabbit Hayes sista dagar (inbunden) Ensam på Mars (inbunden)
 
Det var många bra böcker jag läst i Juli och det var Ensam på mars, Stad av glas, trilogin De vassa tändernas skog, Cinder, Carolines arv och Öppnas i händelse av min död. Inga kelgrisar, inga styvbarn tyckte jag också var bra men riktigt äckligt att jag helst vill glömma den nu. Resten av böckerna blevv jag lite besviken på t. ex Hämnden bär Prada som jag hade sett ram emot länge ar inget jag hade förväntat mig. Boken handlade knappt om något hämnd mot Miranda utan om allt annat, så den boken hamnade på besvikelse högen. 
 
 
 
 
3 kommentarer publicerat i
Taggar: månadssammanfattning
#1 - - Boklysten:

Där finns några som jag läst och ågra som jag skulle vilja läsa!

#2 - - Marie Eggimann:

Carrie Ryan bok har jag del ett, kanske skulle läsa den så jag kan köpa de andra

#3 - - Zelly:

wow 13 böcker var inte dåligt :)

Svar: Tack:).
Nakit