Sammanfattning april- 12 böcker

En jätte bra läsmånad! 
 
Den läskigaste boken av alla 12 är Stjärnklart! Dystopier är en favorit genre och jag fattar så klart att det bara är fantasier men Stjärnklart skrämde mig för det var så nära, i Sverige och dessutom utspelade sig delar i boken bara ett par km härifrån..hu! 
 
Det var en bok som jag var mycket skeptiskt till och det var Min mormor hälsar och säger förlåt. Men jag blev frälst, det är en helt underbar bok! 
 
Den enda bok jag blev besviken på är Maze runner och jag hoppas på att filmen är bättre. 
 
Stjärnklart (inbunden) Snömannen (pocket) Kranvridarna (pocket)
Surt sa räven om rabarberna (pocket) Gregor - blodets förbannelse (kartonnage) Katarinas bok (inbunden)
Min mormor hälsar och säger förlåt (inbunden) Kaffe med musik (inbunden) Pansarhjärta (e-bok)
Maze runner. I vansinnets öken (inbunden) Orange is the new black (e-bok) Det hänger en ängel ensam i skogen (inbunden)
 
2 kommentarer publicerat i
Taggar: månadssammanfattning
#1 - - Klimakteriehäxan:

Men gillar du Brunk Holmqvist??? Jag stod inte ut!!!

Svar: Där var du:). Hann svara på din som blev anonym, sorry. Ja, konstigt nog tycker jag om Brunks böcker. Jag vet att det inte är så många som gör det.
Nakit

#2 - - Klimakteriehäxan:

Hon säljer i alla fall jättebra så vitt jag begriper ...