Omslagsonsdag- blomster

Det var ett tag sen jag var med på Bokpotatens omslagsonsdag trots jag älskar omslag och att omslagen styr om jag vill läsa på baksidan eller inte. Men idag är CRM Nilsson vikarie så vill ni se och visa era blommiga omslag så ska ni gå in på hennes blogg:). 
 
Omslagen till "Öppnas i händelse av min död" och "Liv efter liv" fick mig att vilja läsa baksidan och skriva upp på att läsa listan. Visst är omslagen fina:).  
 
En ny jord : ditt inre syfte (inbunden) En överlevare (inbunden) Öppnas i händelse av min död (inbunden) 
Latin för trädgårdsälskare (inbunden)  Den glömda rosenträdgården (e-bok) Liv efter liv (inbunden)
 
Omslagen hittade jag på Bokus.
 
 
2 kommentarer publicerat i
Taggar: Omslagsonsdag
#1 - - Sara Pepparkaka:

"Latin för trädgårdsälskare" ser fin ut tycker jag!

#2 - - C.R.M. Nilsson:

En ny jord och Latin för trädgårdsälskare är verkligen ursnygga :-)