Söndagens smakebit- Pojken som läste Jules Verne

 
Dags för söndagens smakebit:). Den som ligger bakom den roliga utmaningen är den norska bloggen http://gronneskoger.blogspot.se/. Hon har bara en regel och det är spoilers undanbedes. 
 
Jag läser just nu Pojken som läste Jules Verne och är på sida 87. En ganska tung läsning, men just det stycket jag delar med mig är lite roligare.  
 
 
 
Ps: Rösta gärna på min blogg Nakit inne på Besökstoppen, man kan rösta varje dag. 
 
5 kommentarer publicerat i
Taggar: En smakebit på söndag
#1 - - Anonym:

Jeg digger Jules Verne,men har ikke hørt om denne boka. Virker interessant!

#2 - - Helena, MsHisingen:

Lika långa ben är ju jätteviktigt om man ska vara snygg :)

#3 - - Monika:

Intressant tolkning av "snygg" :) Funderar fortfarande på om jag ska läsa denna...

Svar: Eller hur:). Jag har lagt boken åt sidan, den började bli seg och upprepade sig. Får se om jag orkar fortsätta läsa den igen.
Nakit

#4 - - astridterese:

Jeg liker Jules Verne, men dette var en helt ukjent bok for meg. Kanskje jeg må ta en titt på den?

Svar: Jag vet inte. Jag börjar tycka den är seg och upprepar sig lite för mycket, har lagt den boken åt sidan nu.
Nakit

#5 - - Johanna:

Har läst denna och håller med om att det stundtals var rätt tung länsning

Svar: Jag har lagt undan den:(. Blev lite för mycket upprepningar och började bli seg. Får se om jag vill ta upp den igen. Tyckte du den var bra?
Nakit