Sammanfattning Januari

Det var en bra läsmånad tycker jag! Det här är vad som har blivit läst i Januari, 2 hyllvärmare och 7 biblioteksböcker. 
   
En spökhistoria vid jul (kartonnage) Pojkarna (inbunden) Studio sex (e-bok)   Paradiset (e-bok) Nyckeln (e-bok) A game of thrones - Svärdets makt (kartonnage) Rosor, kyssar och döden (inbunden)Beautiful Creatures Bok 2, Svåra val, magiska hemligheter (inbunden) New Yorks gudar (pocket) 
 
Månadens sämsta: Paradiset- den har jag inte recenserat, blev så besviken över några fel i den. 
Månadens bästa: New Yorks gudar- så bra! 
 
Jag har kunnat bocka av några i kaosutmaningen 2.0, minskat olästa böcker hemma och läst ut en bok till spänningsutmaningen. Jag har läst 9 av 70 böcker och är på god väg att klara mitt mål på 70 böcker på ett år:). 
 
 
 
#1 - - Lena:

Åh, New Yorks gudar är jag verkligen sugen på.

#2 - - Zelly:

Man känner sig alltid lika nöjd när man får bocka av hyllvärmare :)