Flydde hals över huvud

Jag kom hem tomhänt idag. Fixade inte akademibokhandelns myller av folk som roffade åt sig böcker, gick runt med kundkorgar, läste baksidorna, långa köer till kassorna osv. Jag flydde hals över huvud men här är 2 böcker som jag tittade, funderar på om de är värda att köpa. Nästa gång jag besöker bokhandeln ska jag fixa det.  
Fallvatten (pocket) Sandmannen (pocket) 
 
Nu till något annat som gjorde mig lite glad. Det finns en liten sak jag vill ni gör för mig- gå in på Besökstoppen och rösta på min blogg Nakit. Jag blir superglad om ni gör det:). 
#1 - - Zelly:

Sandmannen är riktigt riktigt bra :)

#2 - - Funderskan:

Jag var på Akademibokhandeln första rea-dagen (25/2) när de öppnande! ;) Men tänkte att vid Nordstan är det troligen fullt, och jag åker ändå förbi Kungsportsplatsen om jag ska till Nordstan, så kanske testa där?
Jag var först in. Kanske fjärde eller femte kunden som handlade! Hur lugnt som helst, hur skönt som helst! (Jag ville ha så många böcker att det tog sån tid för mig ^^)

Vid Nordstan verkade det ha varit fullt med folk vid öppningen hörde jag andra kunder skvallra om under den halvtimma jag var inne på Akademibokhandeln!