Omslagsonsdag- Allhelgona (halloween)

Dags för Bokpotatens omslagsonsdag:). Det är halloween och allhelgona stunder, vi bryr inte oss så mycket om halloween men till allhelgona tänder vi ljus både hemma och vid kyrkogården. Tillbaka till omslag, det var svårt att välja bland skräckböcker men trots det så hittar jag inga med fladdermöss och spöken på! Det irriterar mig en aning! Men omslagen jag har valt duger nog hoppas jag. 
 
 17465456 18296529 
17262584 18491122 
17402901 18396747
 
 
#1 - - Monika:

Jag gillar verkligen Gods of the nowhere :)

#2 - - Lena:

Fina omslag. Gillar nog All hallows evil bäst!

#3 - - Gia:

Du hade hittat många fina omslag, gillar speciellt All hallows evil men Gods of nowhere som jag också tog med känns väldigt halloween :)

#4 - - Caroline - Bland böcker:

Det var rysligt otäcka omslag. Du har lyckats bra med Omslagsonsdagen!

#5 - - Klara:

Riktig läskiga omslag, men också väldigt fina! Har svårt att bestämma mig för vilket jag gillar bäst. Tror att det är All hallows evil. :)

#6 - - Liselotte:

Substitute Creature var ju en riktig skräckis! Ryckte nästan till när jag såg den :)