Sol och 2 pass

Solen gassade på duktigt idag. Jag tog med mig en tjock handduk som jag vek ihop och min tjockaste vinterjacka och satte mig på handduken ute i solen med en tidning i en halv timma. Jag njöt så av solen och värmen i ansiktet. Det fanns inga bänkar att sitta på så jag fick sitta på trappan men det gjorde inget, bara jag fick vara i solen. 
 
 
Jag har gjort 2 träningspass av de 60 stycken jag ska göra fram till maj. Jag är inte nöjd men bättre än ingenting försöker jag intala mig.
 
 
 
 
 
#1 - - Lena:

bara 58 pass kvar ;)

Svar: För många..usch:). Ska försöka låta bli att räkna hela tiden;).
Nakit

#2 - - Fridolfina:

Modiga du som sitter ute på kalla trappan, min rumpa skulle ha frusit fast! Då måste jag ta av mig byxor och springa hem! *S*
Mysigt iallafall! Hoppas värmen kommer snart, är själv ganska trött på vintern. :) KRAM!

Svar: Skratt..jag satt på en ihop vikt tjock handduk;). Aldrig i livet jag skulle sätta mig på den iskalla trappan utan nåt varmt att sitta på.
Nakit