60 eller 61 böcker 2013

Det var svårt att räkna hur många böcker jag läst på ett år! I början av året var jag inte så noga med att recensera men jag fick ihop 60 utlästa böcker och alltför många halvlästa böcker, vilken slöseri med tid. I genomsnitt blev det 5 böcker i månaden, inte så jätte nöjd. Under 2014 vill jag öka med minst 10 böcker till. Men jag hoppas hinna läsa ut Kungarnas krig då blir det 61 böcker 2013;). Bara *host* 200 sidor kvar.  
 
 
 
 
#1 - - Malin:

Håller tummarna!

Svar: Tack:).
Nakit

#2 - - Skriva läsa leva:

Jag ligger på en liknande summa (inlägget dyker upp imorgon) och känner mig rätt nöjd även om läsningen inte är lika omfattande som den ibland varit :)

#3 - - Mia Eggimann:

Ja men med sådana tjockisböcker tar de sin lilla tid, är nog uppe i 80 böcker nu, kanske blir det några fler innan årets slut.
Mia

Svar: Jag får läsa lite fler tunna böcker nästa år;).
Nakit

#4 - - sofie :

brukar H också läsa mycket böcker eller är det mest du som gör det ?? :) God fortsättning på det nya året

Svar: Det är bara jag som läser:). God fortsättning:).
Nakit

#5 - - Lena:

Håller tummarna att du hinner läsa ut bok nr. 61!! Själv är jag uppe i drygt 70 böcker i år och är ganska nöjd med det. Inte lika många som förr i tiden, men ändå bättre än de senaste åren!

Svar: Nästa år ska jag vara uppe i 70:).
Nakit

#6 - - Zelly:

Hoppas att du gillar denna bok trots dess sidantal :) passar även på att önska dig ett riktigt gott nytt år :)

Svar: Ja, det gjorde jag:). God fortsättning:).
Nakit