Rosa present

 
 
Jag fick min efterlängtade läsplatta Letto i födelsedagpresent idag:). Den fina rosa fodralen och lampan kom med presenten. Min sambo påpekade att nu har jag allt i rosa, mobilen, pc och nu läsplattan..ops;). Har suttit i timmar med att försöka överföra bibliotekets e-böcker i dator till Letton men jag lyckades inte. Måste har gjort något fel någonstan.suck. Någon som vet hur man gör? 
 
#1 - - Lena :

Grattis :)

Svar: Tack:).
Nakit

#2 - - Malin:

Grattis! Och vilken kanonpresent!
Vet inte om detta kan lösa problemet men läs lite här_http://bokrecensionernu.blogspot.se/2012/06/anvandarrecension-adlibris-letto-2012.html
Skapade du ett Adobe-konto? Det är knöligt med Letto.

Svar: Tack:). Ja, jag har skapat adobe konto i min dator och kopplade letton till den men det gick inte:(. Men jag ger inte upp!
Nakit

#3 - - Zelly:

Grattis grattis :)

Svar: Tack:).
Nakit

#4 - - Mariette:

Grattis så här i efterskott! Vilken fin present och i rosa också... avis blir jag :)

Svar: Tack:).
Nakit