små skillnader

Terapeuten ger mig mycket material att läsa men jag klagar inte, har redan varit med om många aha upplevelser och förstår mig själv mycket bättre. För ett tag sen ville inte jag läsa eller ta itu med mig själv men nu vill jag veta allt och få fler verktyg hur jag ska hantera min ångest, oro och fobin. Jag märker små skillnader med mig själv jämfört med bara för ett par månader sen:).  
 
 
Nu letar jag efter föreläsningar om ångest och fobier men hittar inga i Göteborg eller i närheten. Vet ni något får ni gärna berätta.
 
 
 
#1 - - Malin - Malins liv och bravader:

Vad kul att höra om dina framsteg! Du är så modig och stark som jobbar med dig själv!

Du frågade hur man ser ut på bild när man ser halvkriminell ut, det kommer strax en bild på bloggen haha ;)

#2 - - Sol Jenny:

Hej!

Du kan söka i Google föreläsning ångest och fobier i Göteborg säkert finns någ föreläsning som passa dej.

Kram Sol Jenny