Runt och runt

Jag har en till projekt som jag har pysslat med ganska länge. Jag fick iden från den söta boken till en pall vi har vars färg jag har tröttnat på. Det är gamla lakan som jag har rivit i 1 cm breda remsor och virkar runt och runt. Det är återanvändning som gäller nu;). 
 
 
 
När jag tittar på gamla repriser på tv på kvällarna så kämpar jag med överdraget! Jag har en tendens att virka hårt att det är svårt att få igenom virknålen i hålen men ikväll lugnade jag mig och virkade mjukt! Jag stickar också hårt.suck! 
 
 
 
#1 - - Lena:

visst är det kul att återanvända saker. :)
har oxå virkat rundlar till ett par stolar :)

#2 - - Malin - Malins liv och bravader:

Supersnyggt, och vad smart med återanvändning. Värst vad händig du är... Nu blir jag ju sugen på att lära mig!

#3 - - Hanna:

Coolt!

#4 - - Fridolfina:

Vad duktig du är! Och såg att ni har varit utomlands - vad underbart! =)
Ja jag har också tendens att skriva hårt på pappret! Men lär jag mig att koppla av i handen? Nähä! Hihi. Jag får ju ont i fingrar ibland.

#5 - - Jen:

Åhh vad kreativt! Och vad bra att köra återanvändning. :D

#6 - - sofie:

hur går det med det virkandet ?

#7 - - Malin - Malins liv och bravader:

Hej på dig! Hoppas allt är fint med dig. Vill bara skicka över en liten fredagshälsning...och säga att jag saknar dina inlägg ;) Kram