Adidas

Mina nya löparskor, det sved ordentligt i plånboken! Jag har jätte svårt för att be om hjälp i affärer men den här gången bet jag ihop och bad om penna och papper. Jag fick jättebra service, utan den hjälpen hade jag absolut gått hem med fel skor! Pronation, neutrala, stabila, storlek, löpning, walking, underlag osv osv...jag blev förvirrad. Det visade sig att jag ska ha neutrala och stabila löparskor, så det blev 3 skor att välja mellan. Den första hade inte min storlek, den sista var svindyrt så det var lätt att välja;).

      

Ska ni köpa sport skor, be om hjälp. Det har jag lärt mig!




#1 - - Jen:

Usch ja! Det där är jobbigt. :/ Som tur är har jag en sambo som är ordentligt påläst om allt vad träning är, så han kan guida mig i skodjungeln. :D

Jätte snygga skor, btw!

#2 - - Lena:

så snygga... ja det är inte billigt med bra skor... dom jag köper Walkingskor kostar 1100:- å det grämer mej varje gång... ändå är det dom skönaste skor jag någonsin haft. :)