Sista möte

Idag var sista utredningsmötet med psykologen innan hela teamet ska träffas och diskutera vad de ska göra med mig. Psykologen kommer att rekommendera att jag ska bli antagen som patient och behandlingen ska vara KBT (kognitiv beteendeterapi). Yes!!! Jag har längtat efter den behandligen, många har blivit bättre av KBT. Jag tror absolut att jag kommer att bli bättre av att hantera många jobbiga situationer med KBT. Ser verkligen fram emot det:).

Ps: Jag har sett ljuvliga vitsippor och blåsippor.
#1 - - Mariette:

Håller tummarna för dig! Jag tror också på kbt i många sammanhang.



Jag odlar minigurkan i 10-litersspannar, funkar kanon =)

#2 - - Lena:

sv: vid 40 år tror jag man får börja

#3 - - Malin - Malins liv och bravader:

Ohhh, jag håller tummarna för att du får KBT. Det är det jag har gjort för att bli av med min ätstörning. Det bästa jag någonsin har gjort!!!



Vitsippor, dessa ljuvliga blommor. Här i Stockholm faller det regnblandad snö, det har jag inte beställt!! Kram

#4 - - Cecilie:

Håller tummarna att det går jättebra för dig! Kramar