Pass och ID

Mitt pass och ID- kort har varit ogiltiga i ett par år, pinsamt! Men förra veckan bet jag ihop och gjorde nya. Jag hämtade ut dom igår och log från örat till örat. Det är kanske lite löjligt men nu känner jag mig som en hel människa med giltiga ID- handlingar. Nu kan jag hala fram ID och bevisa vem är jag utan att skämmas.
 
     
 
Förhoppningsvis blir det en resa snart med mitt nya pass:).
 
 
 
 
 
#1 - - Madde:

Ska även fixa nytt till mig igen då min går ut snart eller om det redan hade gjort det men ingen sa till mig. Får dubbelkolla sen :) Vet hur det är att vara utan något id och skämmas när man inte kan bevisa att ma är den man är :D

#2 - - sofie :

en kompis hämtade ut sitt nya pass för några dagar sen och visa det nya passet, riktigt fräckt måste ja säga! :) jämfört med dfet gamla :)

#3 - - pezze:

själv äger jag ingen pass allws.. senaste passen jag hade gick ut året 1997 skulle jag tro...
så du e inte ensam om att ha en ogiltig pass...
men bra att du skaffade en iallafall...
jag borde nog kanske skaffa en ifall det skulle vara ngt...
hmm