Dille på blått

30 % rabatt på Cubus, självklart var jag där och handlade igår;). Fått dille på mörkblått! Ännu en till klänning som döljer alla skavanker..me like. Pallra iväg med er och fynda på Cubus, rabatten gäller fram till söndag.

    

    

Ps. har bestämt mig för en glasögonbåge som jag får hämta om ett par veckor. Längtar!


#1 - - Lena:

vi har inget cubus här i närheten :(

#2 - - sofie:

Du kanske kan ha som liten utmaning för dig att göra något med kroppen 2 minuter om dagen? varje dag tex,

min utmaning är 20 minuter motion varje dag.. det är ganska lätt nå, räcker med att man går till affären typ...eller städar hemma, när man väl är igång är det sååååå svårt sluta för det är så skönt :)

KRAM

#3 - - Mariette:

Får se om jag hinner till Cubus då. Klänningen var ju skitsnygg!

#4 - - Jen:

Åh så fin! Längtar efter sommaren när du visar alla fina klänningar. :)

#5 - - sofie:

Läcker vit/blå randig klänning/linne nåt på den andra bilden med brunt smalt bälte.. gillade jag!

#6 - - Malin - Malins liv och bravader:

Så himla snygga!! Så somrigt med vitt och blått, helt klart en av mina favoritkombinationer.



Vad spännande med glasögonbågen...Ser fram emot bildbevis inom kort :) Kram