Award



Jag har fått en Award av fina Mariette som driver bloggen som heter Mariettes röra, kika gärna in:). Jag blev så glad och rörd. Den fick jag för att min blogg har betydelse för någon annan, det känns stort att min lilla blogg har betydelse för någon:).

Med awarden följer att man ska besvara 5 frågor, länka tillbaka till den man fick den av och skicka den vidare till 5 andra.
Så då börjar vi då...

1. Varför började du blogga?
Några av mina vänner bloggade så jag blev nyfiken och ville börja blogga också.

2.Vilka bloggar följer du?
Några vänner samt pyssel och bak bloggar.

3. Vilka favoritfärger har du?
Orange är min absoluta favoritfärg! Den anses kunna mildra depression, jag har alltid känt mig lugn av den färgen.

4. Vilka favoritfilmer har du?
Jag vet inte men jag har favoritböcker av Sue Harrison;). 

5. Vilket land drömmer du om att besöka?
Många! Men Afrika drömmer jag om att besöka igen.


Dessa bloggar har berört mig idag:
Pansky
Malin
Vasaru

Jag kan inte välja 2 till, det var jätte svårt! De som betyder mest har slutat blogga eller har låst sina. Hoppas det räcker med 3 stycken:).



#1 - - Malin - Malins liv och bravader:

Vad gullig du är som säger att min blogg berört dig! Blev varm i hjärtat!

#2 - - Leone:

Jag gillar också orange! Man blir pigg av det.

#3 - - Jen:

Nämen, tack tack! :)

Afrika vore definitivt intressant att besöka.

#4 - - Åsa!:

åhmin blogg va gullig du.. blev så glad när ja såg de så har bloggat nu =)kram på dig!!

#5 - - Mariette:

kul att få veta lite mer om dig!