Ett par godbitar

Ett par av hundra godbitar vi köpte i Ullared, både i Gekås och utanför i helgen. Det var kämpigt därinne med alla vagnar, men vi lyckades hålla oss lugna och höll oss till listan, som Hanna påminde oss om inne i myllret via sms;). Vi stötte på ett par bekanta därinne, jag träffade en skolkompis som jag inte hade sett på över 10 år! De hade kommit med buss från stockholm, en lång resa!





Jag hittade en underbar väska att lägga till i min lilla väsksamling. Samlingen börjar bli lite hög att jag får börja fundera på att slänga eller ge bort några, men hur ska jag klara av det?!


#1 - - Lena:

Snygg väska ! Jag är oxå väskoman.... men tog mej i kragen och sålde massor på tradera... så kunde jag köpa nya istället ;)

#2 - - Mariette:

Inte ska du slänga någon väska... det är som du säger, en samling ju =)

#3 - - Jen:

Jaa, du det där med att behöva slänga är jobbigt.

Men om man skänker dem till olika insamlingar istället brukar det kännas lite bättre.

Idag kör vi iväg ett stort lass med diverse kläder och saker som aldrig används. :)

#4 - - Anonym:

Åhh ja, du har ju fått en award också! :D

#5 - - Gurkiss:

Åååh Ulla red är underbart :)



Jag var där för 2 veckor sedan :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss