Lantligt fint

Idag har vi varit på IKEA och spenderat bort lite pengar på det vi länge velat och behövt ha. Speciellt huvudkudde till mig! Min gamla är platt och söndertvättat! Jag var orolig över att inte hitta en bra kudde för jag sover på magen och dunkuddar brukar vara bra men jag köper inte dun och fjäderkuddar nu. Gaah...jag hittade en och är överlycklig nu, den innehåller polyester mikrofiber. Mikrofiber ska vara en bra material.











Randig tyg till 2 kuddar som jag ska sy till, 2 rosa bulliga kuddar som passar så bra in i vår grön/svarta vardagsrum, 12 stilrena glas som passar till allt, de blå vi hade har vi tröttnat på och gett bort och så köpte vi söta sängkläder. Vi har länge velat köpa vita med rosor på och blev jublande överlyckliga när vi hittade där på IKEA:).

#1 - - Jen:

Tjusigt! :) Jag är också en magsovare och en bra kudde är mycket viktigt för mig....

jag kan nästan inte få för många då jag byter titt som tätt. :P

#2 - - Madde:

Va fint ni hade handlat på IKEA.



Sj ska vi till Ikea idag trots karlen inte är pigg på att åka o shoppa :) Men han har inget val då jag inte kan dra dit sj även om man önskar att man kunde :D



#3 - - Lena:

hoppas du sover gott med nya kudden :)

#4 - - Mariette:

Är också en sån som sover på magen, köpte också en kudde på IKEA och den är sååå härlig.

#5 - - Madde:

Såna påslakan köpte karlens bror & hans fru idag på IKEA när de var med oss dit :)



Nu finns det en bild på vår bostad. (X)