Speglar sig

Jag blev så förtjust när jag såg hur det speglade sig i mina solglasögon att jag tryckte av några bilder:). Det blev så fint tillsammans med gräset. Jag kunde liksom se bilden i huvudet på mig, det är första gången tror jag. Undrar om det är så för de som har fotografering som hobby eller yrke?!

Jag blir nog ingen fotograf för jag får fortfarande inte till vinklarna;).





Nu har jag ducshat av mig solkräm och gräsdoften, snart ska jag iväg och grilla:). Det har vattnas i munnen på mig nu i timmar;).



#1 - - pezze:

det gäller o träna o träna...

o komma på vilket vinkelt som ser snyggast ut o så!!!



jag blir lite "frusterad" då jag vill få till en viss vinkeln då man försöker fota ngt... :)



o så får man ha en stor portion tur oxå....



kram

#2 - - Jen:

Det blev ju jätte snyggt! :D

Jag gillar den översta bilden bäst.

#3 - - Jen:

Ja då! Självklart kan du ta vanlig mjölk. :)

#4 - - Mariette:

Fina bilderna blev. När jag får till en bra bild såär det rena turen. Det senaste är nu att jag mixtrar med bländaren (tror jag det heter).



Det var helgött att vara hemma igen men man är som en dö sill när man kommer hem. Ska kanske berätta att jag jobbar som personlig assistent =)