25 eller är det 24?

Min dag började inte så roligt. Jag hade tvätt kl 11 på morgonen och fick skynda mig en aning för jag tog en lång sovmorgon. Jag snubblade till tvättstugan med en full stor IKEA påse och en påse med tvättmedel. Dubbelkollade om det var rätt tid och dag för nu för tiden blandar jag ihop dagar och tider mer än förut. Allt stämde så jag stoppade i en tvätt och tryckte på on knappen. Något kände inte bra så jag kollade igen och det tog flera sekunder innan polletten trillade ner. Det är fredag den 25 februari idag och min jäkla lås satt på den 24 februari, alltså igår. Jag fick panik, ville verkligen inte träffa den som ska tvätta, det klarar jag inte av, så jag tryckte på snabbknappen och luckan gick upp. Tack gud....slängde ner tvätten i påsen igen och nästan sprang ut och mötte ingen på vägen..tack.

Sen blev jag ledsen, det var konstigt, men jag blev väldig ledsen och började städa hela lägenheten istället.

Men min dag ljusnande när sötnosen kom hem, det gör det alltid:). Nu sover både hon och katten så jag sitter själv med en stor glas vin:).



Det är en gammal bild. Glaset jag har nu är större;).


#1 - - pezze:

äsch.. va inte ledsen för att du tog fel datum... det e jääävvlliigg lätt gjort.. det har ibland hänt mig oxå!! så försök o skaka av dig detta o rikta framåt o boka ett nytt tvätttid så!!! o du kanske kunde skriva ner detta i mobilen o så innan det e dags för tvätt så piper/vibrerar mobilen till o talar om att du ska tvätta kl XX.XX så!!!



oki?!?!? :)

kram

#2 - - Jen:

Vad trist att det blev fel med tvätten. :(

Vi hade ungefär samma problem härom dagen men att det var vi som skulle tvätta och någon annan hade tagit tiden... Jag skrev dock en lapp och bad dem ta ur tvätten, så allt löste sig. :)



Härligt att kvällen slutade bra för dig dock!

#3 - - Fridolfina:

Hej!!! Här hittar jag din blogg, vad skoj! Hehehe tvättstugan... ja sånt händer! :) Skönt du slapp iallafall möta nån som skulle tvätta! Puh!

Ja tröst med lite vin sitter alltid bra! Kram!!!!