75 sekunder

Idag testade jag mina löparkläder jag fick av sötnosen i julklapp ute i strålande sol. Jag fick dock trycka in mina valkar, men jag kände mig rätt så självsäker och snygg men den känslan gick över snabb. Fy..vad jag flåsade och hostade, kände mig lång ifrån sexig!

Jag lyckades springa som längst i en minut och 15 sekunder, inget att hurra över kanske men jag är lite stolt ändå.
#1 - - Madde:

Bra jobbat även det inte varade länge.

Det är iallafall en bra början ;)



Provat Zumba? DE älskar jag. Har precis fått hem nyaste skivorna från Zumba fitness. Älskar de, då känns det inte som man tränar när man får träningen på köpet ;)

#2 - - Mariette:

Det är väl alltid värst i början. Jag borde också ta tag i mig själv, har ju blivit mycket gott i december =)

God fortsättning på det nya året!

#3 - - Fridolfina:

Jag vet hur det känns, speciellt när man får springa efter bussen. Flämt.. syre, nån!

Nu har jag inte tränat på ett tag pga mycket jobb och så julen. Hoppas snart tillbaka till träningen och då jäklar... Vi peppar varandra va?! :)