Man ska inte vänta

Vi har stirrat oss snöblinda på den här väggen i över ett år! Jag förstår inte hur vi kunde vänta med att hänga upp nåt på den kritvita väggen. Vi köpte 3 tavlor på Ikea för flera månader sen, plötslig kunde inte min Helen vänta och började dra fram tavlorna och borrmaskinen. Jag var skräckslagen att vi skulle hänga fel, mäta tokigt eller borra sönder väggen.






Men det gick perfekt, inget blev fel:). Man ska verkligen inte vänta i månader på att få saker och ting gjorda. Nu målar vi balkongdörren och en hylla.


#1 - - Alexandra - Pysselmaniker:

Vad duktiga ni är! När jag och min pojkvän flyttade ihop för 2½ år sedan hängde vi upp tavlorna på lediga krokar. Där hänger de fortfarande, de flesta lite "fel". Det är nu svårt att motivera sig till att ta tag i saker och ting i lägenheten då vi letar hus =(

#2 - - Fia:

Ojoj! Vad fint det blev! :) Men kanske kul o vänta så ni får ngt nytt nu :) Vi ska oxå hänga upp tavlor med bilder på våra pojkar, ska bara se var det blir :D Vi har en del tomma väggar hemma hos oss. :) Kram!

#3 - - Fia:

Ja, cakepops är goda, passar nog oxå bra till de vuxna, tror nästan man kan hälla i liite konjak eller ngt liknande för att göra den mer vuxnare. Men jag vet inte om degen blir rinnig.. värt o testa, kanske? ;)

De ska ju stå i kylen en stund så kanske de hinner stelna något, eller varför inte hälla lite i chokladen? Haha.. Inte vet jag, men du kan testa o göra den o se om de vuxna gillar den. Haha..

#4 - - pezze:

väldig stor skillnad.. :)

o jag förstår attman inte våagar borra själv på dessa väggar :S jag vågar fan inte ge mig på de, men gipsvägg.. mjoo det kan jag nog, men vill hellre att ngn hjälper mig o mäta osv för vetju ite vilket typ av skruvar man ska sätta opp pga ej vet hur tjock eller tunn gipsväggarna e... o vilket borrgrej man ska använda till att borra i betongvägg... huuaa

så det var bra gjort av er o fia det iallafall!!! :)

#5 - - Jen:

Ha ha! Ja där ser man. Man väntar bara i onödan för detta blev jätte snyggt! :)