Hemläxa

Förra veckan gav min kurator mig hemläxa- skriva/rita en mindfulness över känslor, tankar osv till något situation. Jag vet inte om jag gör rätt men jag har gjort två stycken. Jag trodde det skulle vara lätt att jag väntade till dagen innan jag ska träffa kurator, typiskt mig, men det var inte lätt att skriva ner vad man känner och tänker. Det ska bli spännande att se vad hon säger imorgon när vi träffas, lite nervöst också.



Jag vill inte visa vad jag har skrivit, det är personligt, vill ha det för mig själv. Men det förstår ni säkert:). Om ni har erfarenheter av KBT får gärna komma med råd och tips.


#1 - - Fia:

Hej Linda!

Det ser bra ut med dessa bubblorna! Verkar vara en bra psykolog du går hos. Jag har också gått hos KBT pga min stress/oro, och det är bättre nu. Inte riktigt bra men jag övar på det. Hoppas de hjälper dig. Det verkar gå framåt för dig nu tycker jag. Peppkramar!

#2 - - Sofia W:

Det där med att fixa dagen innan, känns igen;)



Det kommer att gå bra! KRAM!

#3 - - Jen:

Åhh nyfiken på hur det gick, vad sa kuratorn?

Fick du godkänt? :)

#4 - - Therese holm Karlsson:

Alltid komma ihåg mellan en dag oss, så vill jag säga grattis på födelsedagen idag! Hoppas du har fått fina dagen med dina kära och nära!:) KRAM