28 augusti

Jag blev hela 32 år gammal igår. Det var inte precis en dag jag såg fram emot men min Helen gjorde sitt bästa:). Hon gjorde en härlig födelsedagsfrukost med nybakade crossianter, jag blev ordentlig bortskämd:).





Jag hade ingen kalas, men mina föräldrar kom förbi med en tårta och firade mig:). Det blev en bra dag trots jag inte såg fram emot den:).




#1 - - Fia:

Grattis i efterskott! Ser ut som du haft en bra födelsedag iallafall, ohh gott med nybakade crossianter! Den måste jag smaka! :) kramm

#2 - - Åsa!:

grattis i efterskott =) kul att dagen blev bra =) kram

#3 - - pezze:

grattis i efterskott :)

nu är du lika "gammal" som mig!!! :P

#4 - - Madde:

Grattis på födelsedagen ;)

#5 - - Jen:

Åhh men grattis i efterskott! Med nybakat på morgonen så måste dagen ha börjat bra! Vilken härlig tårta dessutom! :)

#6 - - maria:

grattis, grattis i efterskott! Kramar till dig och Helen

#7 - - Lena:

grattis i efterskott då.. hurra hurra hurra hurra :)

#8 - - Mariette:

Grattis i efterskott till dig! Det är inte så farligt alls att bli 32 =)