Belöning

Jag har haft en mysig förmiddag för mig själv i stan i Göteborg. Min sötnos körde mig dit imorse när hon åkte till jobbet. Jag åkte spårvagn som tog en kvart att åka, jag hade glömt hur det var och upptäckte att jag hade saknat de skramlade vagnarna! Strosade runt i klädaffärerna, bokhandel och apoteket. Jag älskar gå och titta i apoteket, de har så fina varor nu! Jag tog bussen hem själv! Känner mig så duktig att jag skruttar runt som en stolt tupp! Min sötnos sa att jag var värd en belöning och det blev böcker.





Jag hade tur idag i akademi bokhandel, de har nu en erbjudande, 3 pocket för 169 kronor 28 april till den 1 maj tror jag det var. Det var massor med böcker och jag letade och läste och drev mig själv till vansinnets brant! Jag ville ha hela affären;).


#1 - - Anonym:

Duktigt!:) Jag har också de två böcker överst :) Boken av Ingemarsson är bra - hon skriver bra böcker!

#2 - - Sofia W:

Irri, det var jag som kommenterade:)

#3 - - pezze:

Bravo!!!! :D

då e du mkt duktigare än mig!!! :)

#4 - - Therese:

Åh, Kajsa Ingemarsson. Hon är bra! Lysnat på två ljudböcker av henne. Den du har köpt och "Små citroner gula"

#5 - - Maria:

jag älskar apoteket oxå!! Vill kunna vara därinne i timtals och kolla igenom hudvård utan att bektraktas som konstig. :) på det fjärde ska det ske är bra!! läser nu en biografi av Robert Gustavsson, rolig och intressant bok.

En hop av applåder till dig! :)

#6 - - Mariette:

Bra gjort av dig och vilken härlig belöning!



Har läst ut Ranelids "Kniven i hjärtat" nu...ingen höjdare måste jag säga... men smaken är som baken =)

Ha en härlig dag!

#7 - - Mikaela:

Det var längesedan jag kollade din blogg! Så härligt att du känner dig bättre och en eloge till dig som strosade runt i stan!

Ha det så bra! Kram mikaela