Sjuklingar

Min Helen är sjuk:(. Det började i går kväll, hon spydde fram till morgon. Det var hemskt! Jag känner mig så hjälplös och börjar lipa så fort hon ojar sig och har ont.

Och så är jag värdeslös! Jag mår så dålig att jag inte kan gå ut utanför dörren och promenera till affären för att handla lite. Jag är så arg och trött på det nu. Depression borde utplånas från jordens yta!

Nu ska jag fortsätta pyssla om min Helen.

#1 - - Pernilla:

Tack.

Jag har nu skrivit i min blogg vad det kostade och var jag beställde canvas tavlor :).



Neej vad tråkigt med magsjuk, du får hälsa Helen att krya på sig.

Jag vet hur du känner dig, jag minns väldigt så väl när Peter hade magsjuk, egentligen inte magsjuk utan han blev faktiskt typ förgiftad eller nåt så han kräks hela tiden och också till med diarre hela tiden på flera timmar så på natt sov han ingenting.

Han fick svarta på runt om ögonen som såg så hemskt ut så ringde svärmor efter ambulans o hämtade honom, han låg på sjukhus i fyra dagar, fyfan hemskt minne, jag grät som fan, för han kunde inte gå.



Vill inte skrämma dig, hihi men du kan vara glad att helen har inte så som Peter upplevde.



Krya på dig Helen..

Kram

#2 - - Mari:

Trillade in här av en slump. Men jag lider av depression sedan jag var liten och mitt råd till dig är vänd dig till psykolog eller till din husläkare och få remiss till psykolog ifrån dem, för man behöver hjälp om man lider av depression. Ibland behöver man till och med sjukskrivning och det har man rätt till även om man är vikarie. Lycka till!