Ännu en till kategori

En ny kategori igen. Jag funderade fram och tillbaka. Det börjar bli lite för många kategorier men jag vill gärna ha den här med ändå. Man brukar säga att man mår bättre av att skriva av sig så det ska jag försöka göra till en vana.

Hela dan och kvällen har jag försökt gå ut! Men så fort jag försökte så fick jag ångest och panik. Jag satt och skrev en inköpslista och började nästan gråta och må illa. Jag fick strunta i det, man ska inte pressa sig själv men imorgon måste jag det. Jag ska jobba natt och är oerhört rädd att få sparken. Jag jobbar bara som vikarie och har inga tryggheter som fast anställd.  Jag är så trött på att känna så här. Jag har tänkt tillbaka och har förstått att det började i gymnasiet och det är 15 år sen! Jag träffar sällan vänner för det är så svårt, det känns som det finns något tungt runt halsen, axlarna och bröstet. Det är alltid vägen jag ska någonstans som är tungt och svårt. Jag har fått ställa in många planer och irriterat folk och jag skäms för det.

Nu ska jag försöka slappna av och titta på tv.

God natt var ni än är:).