Solglasögon och solhatt

               Många solglasögon skyddar dåligt. Foto: Scanpix 

               http://nyheter.se.msn.com/artikel.aspx?cp-documentid=153977065

Suck! Alltid är det fel på något! Jag har använt mina mörka i 3 år och hoppas de är rättmärkta! Samma med min Helens solglasögon. Jag får nog köpa en solhatt, något fel kan det väl inte vara på solhattar eller?? Om 3 år står det nog något om solhattar och det leder till att vi måste sitta inne soliga dagar.
#1 - - Fia:

Ja, snart vågar man knappt vara ute alls! Men bättre och ha ett par solglasögon än inget alls, kanske...

Jaa, samma här, mer van vid att bita i vattenmelon. Jag har smakat den med alkohol och kan bara säga fyfan! men jag gav drinken en chans och den smakade OK, men tror att jag hellre äter den i bitar. :)

kram