Bättre humör idag

Idag är jag på mycket bättre humör! Hoppas det håller i sig året ut. Vad har ni för planer på nyår? Vi har inte bestämt något men maten har vi planerat iaf:).



Nu ska vi sussa sött.



#1 - - Alexandra:

Härligt att du känner dig på ett ljusare humör =)

Jag ser fram mot nyårsafton! Jag och sambon ska fira hemma hos två vänner som för ett år sedan gav i nyårslöfte att de skulle vara färdiga med renoveringen hemma hos sig så att vi kunde fira in 2011 hos dem!

#2 - - pezze:

sv: ja visst såg det kul ut när poppe försökte lägga sig där.. han gillar o testa olika ligg platser.. helt knäpp katt men oftast gosig!!! :)

bra att ditt humör e bättre.. mitt var inte det igår.. jisses vad irriterad o sur jag va!!! fattar inte varför!!! :/

oki själv har jag inte planerat ngt nyårsfirande.. kanske vara hos mormor.. vem vet... hoppas vårt ena syrran o hennes kille kommer med oss!!! får se

hare gött ni!!! :)