Sömnlös i göteborg



Jag dricker te- kvällsro ur min färgglada kopp och hoppas kunna lugna ner mig och sova snart. Det är jobbigt att ha det så här, att inte kunna sova. Jag blir mer orolig om jag inte sover ordentlig. Det är nog så för det flesta, alla behöver sömn. Hur är det för er? Somnar ni så fort ni lägger huvudet på kudden eller ligger sömnlös?
#1 - - Felicia:

Du är inte ensam om det, flera mil från dig sitter en annan nattsuddare som inte kan sova. Och ja det är jobbigt! Såg att du nyss kommenterade min blogg... Men varför köpte ni julmust så tidigt? Frestelsen är nog för stark... Vi får se ;) Själv köper jag julmust på lördag så allt är klart till vår adventfika ;)

#2 - - sofiaw:

jag är en av dom som inte slocknar direkt när jag lägger huvudet på kudden - tyvärr :)

men är jag väldigt väldigt väldigt trött så kan det gå ganska snabbt :)



det blev visst snabbt beslut om berande firande, jag fick veta typ ett par dagar innan :)



men om du vill ha körkort, så har du helen och er bil :) fast man måste orka också! och det kostar, tyvärr!



kram