Jag har astma

fick jag veta idag. Jag blev sjuk med i hållande hosta i söndags på jobbet. Igår fick jag feber på min lediga dag, typiskt, och andningen påverkades väldig mycket. Näsan blev ju täppt att jag måste andas genom munnen men det gick inte så bra, blev korta andetag hela tiden och det pep om luftrören också. Jag har haft det problemet sen vi skaffade katt men har kunnat kontrollera det med att städa noga och bada katten men nu blev det så mycket värre när jag blev sjuk. Jag orkade inte mer idag så vi åkte till vårdcentralen som hjälpte oss att boka tid på akuten. Vi åkte dit kl 6 ikväll och träffade läkare som lyssnade på mina lungor. Han skrev, du har astma, och tårarna bara sprutade! Jag har ju misstänkt det länge men att få bekräftelse är en annan sak. Nu har jag inhalator och tog första gången för några minuter sen. jag ska göra återbesök och se hur det fungerar om några veckor. Fortsättning följer...;).
#1 - - Hanna:

Usch vännen, inte kul att få astma men ändå riktigt bra att få veta vad det är som spökar. Med inhalator kommer det gå bra. Plånboken är riktigt snygg och jag trivs bra med den! :) Kram