Basplagg



 

Kofta från H&M.

Vill ha båda plaggen! Jag fick presentkort på Gina Tricot av min syster och vill ha en linne. Jag behöver mer nya basplagg hemma. Men hittade ingen fin kofta på Gina så jag kollade H&M och föll för den här koftan. Jag tycker det är så bekvämt och lätt med linne och kofta. Visst är plaggen fina:).

#1 - - Felicia:

Mysig kofta! Jag skulle behöva en ny men jag har hittills inte hittat någon på rean som jag fallit för. Långt linne är något jag älskar, man kan ha det till så många olika plagg. både över och under. Kanske ska ta och kolla efter lite festkläder på rean så att jag är fin till återträffen ;) Usch, man tänker ju på alla de amerikanska filmerna där det är återträff. En nörd kommer och inser att alla andra är fortfarande snygga och har blivit framgångsrika efter så många år ;)



Ska passa på och önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kramen

#2 - - Simone:

Riktigt fint du :D