Turistas

Den här filmen är bra men riktigt äckligt ibland att jag mådde illa.

Turistas handlar om en grupp turister som blir nerdrogade och bestulna. Desperata efter hjälp promenerar de in i djungel med hjälp av en kille där det händer hemska saker.

Gud, vad dålig jag är på att berätta vad filmer handlar om!!

Gå in på Lovefilm på google och leta efter Turistas så kan ni läsa;).

#1 - - simone:

Sv: Den filmen har jag velat se länge ju :) Haha tack, eller ja.. vet mycket om vad? :)

#2 - - Fia:

Ja, min mamma tittade på den igår och sa att jag borde se den, så jag hyrde den idag. hörde att den var sorglig.. vi får se sen när jg sett den. kram

#3 - - Metalnallen:

Riktigt bra film!

#4 - - Erika Drake af Hagelsrum:

Haha nej, då måste man sitta ner i duschen och det är skit jobbigt och tråkigt :D

#5 - - Metalnallen:

Ok, då förstår ja att du föredrar filmer :)