Lite kort om vad som har hänt

Jag har inte bloggtorka, tvärtom! Men har inte orkat skriva någonting, är så sabla trött, sover för lite och jobbar olika tider. Jag måste bara vänja mig vid det. Jag har ganska mycket att berätta men orkar inte ta fram kameran  men det överlever ni nog;).

Lördag: En av Helens vänner kom och sov över. Jag jobbade kväll då.

Söndag: Ledig:). Vi tre och Helens gudson åkte in till stan, vi fikade innan de tog tåget hem. Jag och Helen stannade kvar i stan och handlade kläder:).

Måndag: Jag klev upp fyra den morgonen.urk!! Jobbade övertid oxå.

Tisdag: Nova (katten) åkte in på djursjukhuset för att kastreras. Vi hämtade henne eftermiddag. Det gjorde ont i hjärtat när man såg hennes ärr på magen och kragen runt halsen. Hon hade svårt med kragen igår, gick in i saker hela tiden.

Idag: Klev upp fyra på morgonen idag också!! Gäsp! Men jobbade bara några timmar och var hemma igen tolv. Jag satt en stund ute på balkongen men orkade verkligen inte så jag gick in och somnade i soffan tills Helen kom hem och gav mig en puss på pannan:). Idag är Nova van vid kragen.puh:). 

Det räcker så här så länge. Jag återkommer med bilder på Nova. Hon är så söt med kragen på sig.